Pages

Sunday, March 13, 2011

Antara 2 blog

 Bukan antara 2 darjat k... 
ni bukannye kisah antara 2 blog yg x dpt bersatu..(x logik tuh)
ni pasal aku kene jage blog kapital ni...
admin2 lain die sume x boleh nak update, diorang sibuk.. huhuhu?
tapi blog tu mmg lamer dah x berupdate, sampai tahap aku kesian tengok..
so aku pun update la blog tu..
Lepas tu, aku tersedar something.. something yg saaangat penting.. iaitu...
AKU X UPDATE BLOG AKU LAGI... huhuhu..
sedih pulak aku rase kat blog aku ni..
kalau die ader prasaan, mesti dia rase macam dipinggirkan...
sebab dier la blog first aku...
kalau aku x update die.. sie2 ar mende yg aku tulis sebelum ni...
So.. aku yg rase bersalah ni .. 
nak cube wat seseuatu balik kat blog aku nih..
nak mintak maaf karang.. giler ape mintak maaf kat bende tak bernyawe  ni...
So dengan persaan jujur lagi ikhlas.. aku rase,
care yg paling sesuai adalah dengan mengupdate blog ni...
Tapi... aku xde idea untuk ditulis.. aku pun tulis lar pasal bende ni... 
jap lagi  aku akan update tul2... huhuhu
 
UNT... bye ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
 

No comments: