Pages

Wednesday, March 23, 2011

Jeng x3...

Esok (technically pagi nanti) ....
Hari Rabu..
23/3/2011...
Hari yg cukup bersejarah..
Tarikh yg bakal menjadi tarikh keramat..
bukan buat aku je... tapi buat semue Gen'93 yg ambil SPM..
Ye... sudah sampai masanya..
tarikh yg sudah lama dinantikan..
Hari mengambilnya...
Keputusan Sijil Pelajaran Malaysia 2010...
huhuhu...

Org lain dah cuak dah sekarang ni..
walaupun x semue tapi dah ramai dah...
dan ade yg termimpi-mimpi detik mengambil result tu...
ya.. aku pun nervous gak.. tapi x la sgt...
kenape..?
sebab aku dalam situasi Win-Win...
Nak tau kenape.. nanti aku cerita detail.. tapi ringkasnye..
Kalau result teruk, ade alasan yg munasabah..
Kalau result bagus, org kagum sebab time pekse ade handicap..
huhuhu

Ok la.. tu je lah setakat ni..
dah ambik result nanti aku post dengan...
mood yg mengikut keputusan.. hehehe (mood tulisan ar.. mood hati lain)
huhuhu

All the best to all students especially to Perwira and Kapital...
Gud Lauck...

UNT... bye ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

No comments: