Wednesday, February 23, 2011

Antara kawasan dan kenangan...

Semua org mesti ade kenangan masing2... dan sesetengah tempat tertentu ade kenangan yg lebih bermakna dari tempat lain... kau nak cite sikit pasal tempat2 tu.. tapi.. aku xnak la cite pasal kenangan2 yg aku alami kat situ... hehehe....  ade yg private.. ade yg memalukan... dan tak semuenye menggembirakan... huhuhu

aku pun x cerita satu2 tempat... aku cume nak cerite beberape kategori kwsn yg aku suke sebab bnyk kenangan tebentuk kat tempat sebegitu... huhu

Tuesday, February 22, 2011

Antara mengajar, kerja dan duit...

Aku dah dapat keje!!!!... hahaha
syukur Alhamdulillah akhirnya..
dpt gak jugak aku keje... hehehe...
xde ar 24 jam x tau nak wat ape..
dan boley ar dpt income sikit..
huhuhu...

Mule2, aku nak ckp terime kasih ar,
kepade pihak yg berkenaan,
yg telah beri kepercayaan kat aku,
untuk buat kerje ni...
dari tajuk deme dah tau kan ape keje aku...
kerje yg x susah x senang...
kerje yg dimaksudkan aku ialah...

Monday, February 14, 2011

Antara ambik result dan persediaan mengambil result..

Result sape entah.. hahaha
Result SPM dah dekat dah ni wei..
dalam sebulan lagi...
banyak tul cite2 pasal tarikh kuar result taun ni..
ade yg cakap kuar 27/2, 28/2..
ade gak yg cakap tengah bulan tiga..
10/3, 14/3,... etc.
tapi x kisahlah result kuar bulan brape..
yg penting kuar jugak nanti...
hilang la sikit penderitaan
member2 aku  nanti..
ade yg x kisah sgt dapat brape..
asalkan diorang tahu gak...
huhuhu..

Wednesday, February 2, 2011

Antara privasi dan meyakitkan hati...

Or..
Kat dunie ni ade banyak blog...
termasuklah blog ni.. huhu
sesetengah blog(x termasuk blog ni) ....
aku tengok suke pakai "anti right-click"
aku malas ar ckp mane2... nanti terase..
dan juge sebab aku mls.. sebab banyak gak.. haha
So... kenape agaknye diorang ni letak scrip tu..?
(kalau deme x tau script tu ape.. baik xyah letak... huhu)

Welcome Face
^_^ Hai...
Selamat datang... Welcome...
top