Pages

Monday, November 14, 2011

A Silent Update

No valuable Info in this post unless you are a loyal reader... hm....

Assalammualaikum... dan slm ( letak waktu/istilah yg sesuai di sini )
Yg ni takde intro berbunga sgt sebab ni masuk dlm label Saje je..
Headline xde, dan xkan dipromote sama sekali..
Sini cume nak tulis pasal Penambahan pada Blog yg tak seberape ni...
dan sedikit pasal future plan untuk blog ni... huhuhu

Ok... 1st sekali update2 pada blog ni..
  • Yg paling jelas adelah... Header kat atas tu dah ditukar daripad yg berawan kepada yg bertemakan nota... gambar2 dlm tu adalah geng Relong aku, Geng Kapital, dan Dak tutor aku... hm...
  • Satu lagi perubahan yg besar tapi ramai tak sedar adelah... background blog ni... dari menegak dah ditukar kepada melintang untuk menampakkan pergerakkan yg lebih nyata...
  • Memandangkan bilangan post dah banyak... aku letak link ke semua label yg ade untuk senang kalau ade org nak tengok kategori2 tertentu...
  • Aku jugak dah letak Quotes kat sidebar bagi mereka2 yg nak ambik... ambiklah... bukan aku punye pun kan....
  • Satu lagi.. bagi mereke2 yg gune hendset atau ape mobile yg skrin die kecik... sekarang dah ade link ke mobile version yg sgt2 simple... kalau nak gune komputer pun boleh...
  • Playlist terpakse dibuang sebab x disupport lagi dah... sekarang tengah mencari playlist yg mudah dan tanpa video...hm...
  • Favicon ditukar ke versi sah.... hm....?
2nd part ni pulak untuk future plan blog ni...
  • Post Origami seterusnye akan keluar dlm masa terdekat... dan kali ni adalah..... Bunga Ros...!
  • Link2 ke akaun aku lain akan dihasilkan dlm masa terdekat... masih dlm proses nak buat custom link style...
  • Playlist juga akan kembali suatu hari nanti...
  • Aku takkan buang bar blogger kat atas tu... tapi aku nak update... sikit... hehehe
  • Header tu x siap lagi... tapi dah cukup Ok untuk diupload tapi nanti akan di completekan...
  • lebih byk kategori akan ditambah nanti...
  • Finally.. there will be MORE POST... 
  • Mungkin ade link ke blog2 yg aku minat nanti.. tak tau lah...
so... habislah post yg x bermakne ni
tapi nak kasi puas hati punye pasal... hahaha

~End of story..?
 
UNT... bye ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
P/s: This time, there will be no actual P/s.. hahahaha XDDDD

No comments: