Wednesday, November 16, 2011

SEGST ?

SEGST  ?

Assalammualaikum... dan slm ( letak waktu/istilah yg sesuai di sini )
lepas bace tajuk post ni mesti terpikir apekebendenye SEGST ni...?
aku rase Istilah ni agak popular dengan Blogger2 sedunia...
Sape2 yg ade blog cube gi check kat Stat>Traffic Sources>Search Keywords...
Kebanyakkan akan jumpa SEGST ni...
yg xde lak tu... ntahla... die main ikut nasib gak....
Aku pun x tau dtg manenye 4 tuh... sesetengah org tu sampai berpuluh SEGST saje...
Entahla.... aku pun x tau...
dan sememangnye ramai org tak tau dtg mane SEGST ni... dan ape maksudnye...
Apepun Ini sekadar nak kasi info je la.. bukan ade pape pun
hm...


~End of story
UNT... bye ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
P/s:Tapi.. lepas aku wat post camni... x jadi pelik la dah kalau tibe2 ade byk..?
P/s lagi:Cube ar check blog deme pulak... mane tau ade... hahaha

3 comments:

Aleeyaah Darn said...

samelah kite.
musykil jugak.
ape la segst tu. erm.

Filwi said...

Penah tak dapat komen2 yg spam? Segst tu rsenye mcm ada kaitan dgn spam je.

Faris Hidayat said...

X selalu dpt komen spam... komen biase pun jarang, hm...

Welcome Face
^_^ Hai...
Selamat datang... Welcome...
top