Thursday, April 14, 2011

Random Quotes Trying To Be Connected

Some random sayings by random people from random places written in random order to make a not to random paragraph that hopefully can become a random answer to a random question...

Assalamualaikum dan hai...
Pergh!!! panjang lak ayt pengenalan aku kali ni...
so rasenye dah clear dah ape aku nak tulis..(kalau x clear lagi.. bace balik header tu ye..)
OK,, skang straight to the point.. aku akan cube buat ye... huhuhu (er.. sori ar sebab rojak ye..)

Perjalanan 1000 batu bermula dengan langkah pertama...
walaupun bergerak selangkah demi selangkah... 
lambat laun akan sampai jua...
jangan biarkan halangan yg tiba menyebabkan anda berputus asa...
kalau anda terjatuh, berusahalah untuk bangkit kembali
jgn kalah kepada masalah...
setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiaannya...
Ignore the distraction, work on the problem...
jgn mencari alasan untuk tidak meneruskan perjalanan...
di mana ada kemahuan di situ ada jalan...
terdapat pelbagai destinasi yg boleh dituju dalam suatu perjalanan...
dan setiap destinasi terdapat pelbagai haluan...
pilih haluan dalam menuju destinasi dengan berhati-hati...
jgn bimbang kalau perlu megharungi suatu jln itu sendiri...
manusia mempunyai keupayaan yg berbeza-beza...
sesetengah jln lebih sesuai untuk diri kita berbanding jalan lain...
bantulah mereka yg mengambil haluan yg sama dengan kita...
dan kita mungkin mendapat bantuan mempermudahkan perjalanan kita...
Stick on the route you have chosen...
And keep moving foward...
You have come too far...
Turning back will be even harder...
Have faith in yourself...
You can do what you set your mind on doing...
It's gonna be alright...
because All iz well....
Dan jangan lupa...
Doa,Usaha,Istiqamah, dan Tawakal...
semoga Allah mempermudahkan perjalanan kite...

Huh.. penat aku tulis.. siap? pun... huhuhu
amacam Ok X...?
Aku main campur je semua mende...
Quote ade... Mutiara kata ade...  peribahasa ada... dan kata2 pening pun ada... hehehe
Harap deme enjoy ape yg aku tulis ni...
dan lagi penting, paham ape sebenarnye aku nak sampaikan...
kalau x paham gak... paham-pahamkanlah... hehehe
UNT... bye ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

P/s:Kredit  kepada semue sumber yg aku gunakan...

1 comment:

NsN said...

i like ur words... :)
tak de lah merepek tp penuh dgn kata2 hikmah...
u inspired me to be more +ve in da future..
hope we will succeed wif what we worked on now..
hehe..my english is quite broken..i know that..huhu...
nway, i njoy wif ur post entry.. :)

Welcome Face
^_^ Hai...
Selamat datang... Welcome...
top