Pages

Thursday, January 6, 2011

Perubahan..?

Berubah lagi... hei.. x habis2 berubah aku ni....
tapi ingat, perubahan itu adalah sebahagian daripada hidup..
walaupun aku dah berubah... aku tetap aku..(mcm pernah dengar je ayt ni...?)
Dan x semestinye setiap perubahan itu akan menjadikan kita lebih baik, tapi tanpa perubahan kita sukar untuk maju..

Apepun.. walaupun aku dah tulis (sikit) kat aku ni.. 
tapi masih lagi x puas hati ngan design &gajet yg ade..
Bende first yg paling jelasnye yg aku tukar adalah name blog ni.. 
(Daripada "kehidupan seorang pening dari timur" kepada "Aku pening hanya pada nama")
Sebab aku rase lagi sesuai sebab... sebab ape, nanti aku kasi tau sebab die ye.. aku nak cakap pasal bende lain lak..

Bende seterusnye lak adelah music player tu...
Aku dah buang autoplay, so click ar kalau nak play..
aku gak dah  tukar dari satu lagu kepade banyak lagu... so.. pilh ar mane yg berkenan..
tapi sebab x tau nak letak lagu ape, aku main kasi letak je lagu ikut suke hati aku...

Tu jela yg aku nak tulis kali ni....
So... tunggu...

No comments: