Pages

Friday, November 9, 2012

Pen, Ink, Update #4


USM... Aku bukan sekadar pelajar,
Aku seorang Mahasiswa... 

 
Assalammualaikum... dan slm ( letak waktu/istilah yg sesuai di sini )
bile bace balik header aku....
(dlm kepale)"cewah.. ayt bajet giler..." hehehe
Ok la... sekarang ni aku dah pun bergelar sorang mahasiswa USM,
(padahal dah 2 bulan lebih dah baru skang nak post...
org dah separuh sem dah belajar.... hehe)
kalau korang tak tau USM tu ape... go and kill yourself  (not really)
USM tu Universiti Sains Malaysia...
dan aku kini kat kampus induk kat Pulau Pinang...
Yeay Penang! (bapak jauh dari Pahang =.=)

dan Aku adalah pelajar course pure physics...
where everything matters except for non-matter... lalala
minor? xde lagi la.. tapi cdg  nak ambik astronomi...

Masuk USM ni... mxm xdak member je mule2nye aku rasein adui...(asal jadi acai ni?)
tapi mcm biase... "member baru dibuat, member lame jgn diabaikan" ~KKP
hidup mahasiswa ni agak tough, tapi setakat ni aku rase tak sepack kat matrik...
entah lar... awal lagi....
aku nak dikatakan.. boleh lar nak kira agk aktif kat sini...
tapi xde la standout sgt kan... aku low profile(konon)
nanti aku ade time aku post pasal aktiviti yg menarik,
yg aku rase ade value la jugak kalau aku post kat sini....
(janji lagi... berape byk post yg aku dah janji ni... janji melayu... hm... ~_~)
dahla... aku nak gi lecture ni,, (ceh, ayat sibuk la konon)
aku pun x tau kenape gian nak mengupdate skang ni....
padahal esok dah strat cuti midsem.. hm... entahlar...
oklar... bye... Assalamualaikum...

~END OF STORY~

p/s:Final in about a month and a half...
p/s Lagi:Cuti!!! Seminggu bye Penang, hello LEPEH
lagi-lagi p/s: Kaweh nak wat post dlm bahase lepeh la weyh... (janji lagi keh ni... peda'oh je kot..)

UNT... bye

No comments: