Pages

Monday, July 16, 2012

Pen, Ink, Update! #2


Another one of those time when you just barely makes it...
Assalammualaikum... dan slm ( letak waktu/istilah yg sesuai di sini )
Cukup sebulan berlalu, dan aku teringat untuk update blog ni...
so, kirenye masih sempat dengan harapan aku ngan  post sebelum ni,
yg aku ckp aku update samada seminggu atau sebulan lepas post tu.. (nasib baik je..)
Oklah.. boleh thn bnyk la bende yg berlaku dlm tempoh sebulan yg
aku kan kasi tau jap lagi...
dan lepas ni kalau ade can, aku akan kasi beberapa post yg aku nak kasi untuk lain kali..
apepun... inilah die apa yg berlaku dlm sebulan..

  • Aku kene chicken pox (untuk kali kedua rasenye???)
  • aku dpt tau aku kene buat lesen L buat kali ke2
  • Akhirnya dpt gak jumpa member lame yg dah setahun lbih x jumpa...
  • Aku dah dpt tau result UPU aku.. (later)
so.. habislah kisah hidup aku yg sgt bosan ni..
xpe yg penting aku hargai, reda n, syukur ngan ape yg Allah bagi...
So.. bulan depan bosan lagi... aku(aku x wat kot)
tapi  bulan 9 confirm ade(kalau aku ingatla) berkait ngan masuk u...
 Sekian, dan tunggu pos lagi nanti..

~END OF STORY~

P/s: Aku dapat masuk U_M!!!! nanti aku kasi tau..
P/s lagi..: baru aku sedar aku lupe pos pasal rokok tu.. nantila...
UNT... bye

No comments: