Tuesday, April 10, 2012

Matrik, is it the end?

Tak lama aku berada kat matrik ni,
dan tak lama lagi aku akan tinggalkannya

KMPh...

Assalammualaikum... dan slm ( letak waktu/istilah yg sesuai di sini )
Tanggal 23 haribulan Mei 2011, hari isnin...
Aku dah menjejakkan kaki aku di bumi Kolej Matrikulasi Pahang (KMPh) ni,
Bercampur-baur perasaan aku time tu.. (mostly blur, lalala)
dan sekarang dlm masa tak sampai sebulan lagi,
aku akan meninggalkan KMPh dan akan menjadi ex-matriculation student, hehe
 hm... mmg x lama aku berada kat sini,
kira2 dlm 11 bulan berape hari je, x sampai setahun pun.. /:
tapi masa yg ada kat KMPh ni akan ku pegang selagi aku mampu,
dan aku kenang member2 yg aku peroleh di KMPh ni,
Tak perlu aku ceritakan tentang mereka, cukup sekadar diri ini yg tahu...
Tak lupa juga kepada para lecterur yg bekerja keras demi para pelajar di sini,
Tiada ada yg dpt balas jasa atas ilmu yg dicurahkan..
ayt ni mungkin skema, tapi sejujurnya ia ikhlas, hm...


 Kalau ikutkan banyak perkara yg aku nak ceritakan pasal hidup di KMPh ni,
memori2 manis dan pahit aku di KMPh,
Pengalaman aku sebagai pelajar matrik, perkara2 baru yg aku lakukan
 memang banyaklah yg dah terjadi, takkan habis kalau ditulis,
kalau sekadar tulis highlight je pun dah berlambak aku rase,
tapi....
 aku cuma nak kata...
walaupun zaman aku di KMPh ini dah berakhir,
ia hanya menandakan akan bermulanya legasi baru di sini...
semoga diorang akan meneruskan kecemerlangan KMPh,

Dan dengan masa aku di matrik akan berakhir kurang dari sebulan lagi InsyaAllah,
akan aku mulakan lembaran baru dalam hidup dlm mencpai kejayaan, Amin...
dan aku takkan berputus asa tak kira halangan yg menimpa,
apa yg terjadi waktu PSPM2 bukan petanda mutlak kepada destinasi hidup aku
nothing is impossible with Doa, Usaha, dan Tawakal...
so.. dengan ini saya FARIS HIDAYAT BIN AHMAD SUHAIMI,
ingin meminta maaf atas apa2 kesalahan yg telah saya lakukan,
dan saya juga memaafkan kesalahan mereka2 terhadap saya,
serta, doakan kejayaan saya dlm menghadapi peperiksaan PSPM2 dlm masa terdekat ni,
dan juga dlm mencapai kejayaan dunia akhirat, Amin..
Sekian terima kasih... Assalamualaikum...

~END OF STORY~

P/s : Tulisan yg terdetik, sori kalau x tersusun dan skema sgt, hehe
P/s lagi : Pelajar KMPh 2012/2013... nantikan Fasi Abg Faris.. huhuhu
Lagi-lagi P/s: USM tunggu aku!!! insyaAllah... hehe
P/s IV: Study is now! time to study...
UNT... bye ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

No comments:

Welcome Face
^_^ Hai...
Selamat datang... Welcome...
top