Pages

Tuesday, April 24, 2012

Goodbye, You will be remembered...

Goodbye to you my trusted friend...
We known each since we're 9 or 10...
Ok, we known each other since Form 4, :p
Assalammualaikum... dan slm ( letak waktu/istilah yg sesuai di sini )
Hahaha, tibe mood klasik la, biarlah asalkan masuk, lalala
sape2 yg x phm ape yg aku ckp tadi, klu die, Westlife... hehe
Ok, hari ni aku nak cite pasal si dia...

(petikan dari twitter aku sendiri, hm... )
23/4/2012...
Esok...
Aku akan ucapkan selamat tinggal kepada dia...
Sejak dari Form 4 kita berkenalan...
dan esok adalah hari terakhir kita bersama...
Kita akan terus berhubungan...
Tapi x lagi seperti dulu...
Tiada kurangnya pada kau...
Tapi aku rasa kita cuma tidak serasi...
So... akan aku jadikan esok bermakna...
biarlah kita berpisah dengan kenangan terindah...
Supaya aku takkan sesalinya nanti...
Kan ku ucapkan terima kasih kepadamu esok...
Dan juga kepada mereka yg menyokongku dlm menghargaimu...
Selamat Tinggal....
Subjek BIOLOGY...
24/4/2012...
3:30 ptg...
Dan paper biology akhirnya dah habis!!!
Selamat tinggal biology, x mudah aku pergi... hehe
Terima kasih kepada biology atas ilmu yg aku pelajari dlm subjek kau...
Dan juga kepada terima kasih kepada cikgu2 biology aku,
yg penat mengajar subjek ni kat aku,
bukan sebab x minat, mungkin sebab x sesuai ngan aku...
Dengan ini aku mengharapkan kenangan terakhir aku dengan biologi,
merupakan kenangan yg indah... (A PSPM! InsyaAllah...)
Lepas ni x belajar bio secara formal dah...
(bace2 tu mungkin ade la... ilmu ni byk berkait...)

~END OF STORY~

P/s: Rase sakai pulak bile emo lebih ngan subjek ni.. lalala
P/s lagi: 4 paper lagi! 2 subjek lagi!
lagi2 P/s: Aku dah tukar bye2 aku ngan gambar untuk mengelakkan petak... lalala

UNT... bye

No comments: