Saturday, April 14, 2012

Before I leave this place...

Lakukanlah Apa yang kau mahu lakukan,
Selagi ia tidak salah,
supaya hati itu kan terasa tenang... (~KKP) 
Assalammualaikum... dan slm ( letak waktu/istilah yg sesuai di sini )
2 minggu lagi nak tinggalkan matrik ni...!
X sabar ada, rasa x puas pun ada...
hm... biasalar, manusia xkan pernah puas...
so, bersyukurlah dengan apa yg ada, lalala...
Apapun dlm masa terdekat aku bkl meninggalkan matrik ni,
aku akan cuba completekan apa yg aku nak lakukan di matrik ni,
Sesetengah tu mungkin nampak macam xde sebab aku nak buat...
tapi... ikut suka hati la.. org lain2.. hehe
kalau ada yg x dpt buat tu xpe... yg penting aku dah cuba...
so, to cut it short.. here is the list.. (Aku akan update nanti..)
  • Lalu kat laluan sihat....  (√)
    • lalu kat situ waktu malam... (√)
  • panjat tangki air... (bakal)
  • Azan kat surau... (√)
  • Naik bukit guna basikal dengan gear plg berat, sekali harung.. (√)
  • buat kotak 'lost and found'.. (sementara tapi berguna.. ^_^ )
  • naik ke bahagian siling dewan kuliah (√)
  • Masuk kawasan library utama guna pintu masuk makmal komputer.. (√)
  • Jadi seorang technician... (√)
  • hidup seminggu dengan bugdet bawah RM10... (√)
  • dll...
p/s :exam dah dekat.... argh... Bio
UNT... bye ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

No comments:

Welcome Face
^_^ Hai...
Selamat datang... Welcome...
top