Pages

Monday, January 30, 2012

Tiba-tiba aku terpikir

Apa yg akan terjadi dlm situasi ni yer..?

Assalammualaikum... dan slm ( letak waktu/istilah yg sesuai di sini )
Wow.. blog aku dah bersawang... bolehlar aku bersihkan jap.. huhu
so.. tersebutlah kisah....


Hari tu aku tengah isi UPU ngan USM aku terpikir sikit2 pasal sejarah hidup aku...
dan mcm biase bile kite pikir pasal kisah silam..
perkara yg akn muncul adalah keluarga,sekolah,dan member...
dan aku tersedar yg dari kecik setiap langkah perjalanan hidup aku mencari ilmu ni,
mesti ade member yg di'carry foward'... hehe
yg x boleh blahnye 2 org yg dari tadika asyik 'ikut' aku tu.. hehe
lepas ni tak tau lah ade ke member aku yg akan same U ngan aku nanti..?
Kalau U same pun... kampus akan same ke...?
kalau kampus same, x kisahlah walaupun fakulti lain2 pun kan...
(U mmg besar, tapi xde ar besar mane pun... huhu)
Tapi nak ckp pasal kalau ni mmg senang..
tapi sekarang ni hala tujuan org berlainan kan...
adakah ade yg akn bersame ngan aku nanti...?
aku adalah penyokong pendapat yg hidup kita adalah pilihan kita sendiri,
jadi aku xkan ajak org ikut aku, dan aku takkan terikut ajakan org lain...
semuanya nanti adalah atas pilihan mereka sendiri,
dan juga bergantung pada nasib yg telah ditakdirkan...
apepun dlm masa insyaAllah 8 bulan ni (la... lambat lagi rupenye)
aku akan sambung ke IPTA pulak (amin)
tapi yg penting sekarang ni adalah habiskan masa kurang dari 3 bulan di matrik ni..
(nak habis dah wei!!!!)
bulan 5 ni akan bergelar Ex-Matriculation student.. hehe
Kene berusah lebih dan lebih lagi!!! (tibe2 aku bersemangat menulis ni)
Lepas tu barulah pikir masuk U plak..
Tak kisahlah pergi mana, dpt ape (tapi nak sambung bende yg aku nak la...)
yg penting, dapat belajar, Xde Member lame, buat member baru..
Ade member lame, maintankan hubungan dengan diorang, dan wat gak member baru,
Hidup pelajar jgn sorg2, kite perlukan sahabat... huhuhu

Dahlah aku menulis ni, time2 exm la dtg mood nak menulis,
so, skang aku akan hentikan menulis cerita yg agak (mmg) x tersusun ni,
dan pergi study subject ke2 favourite aku selepas math, yakni itu FIZIK...
Petang ni exam wei... hahaha

so sekian terima kasih Assalamualaikum...

~END OF STORY~

P/s:Doakanlah aku ngan dak matriks yg tengah exm ni..
P/s lagi: Aku nak masuk USM!!! amin...
Lagi-lagi P/s:dilema antara Pure Math or Pure Physics or Mekatronik.
P/s IV: Adakah aku boleh maintain result Sem Lepas..? hm...

UNT... bye ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

No comments: